اطلاعیه پویش "به وقت مطالبه گری مسئولانه"

مطالبه گری

باسمه تعالی

هر پویش، آغاز جنبش، رویش و جهشی است به سمت دیده و شنیده شدن خواسته‌ها، مطالبه‎ها، نقدها تا مسیرِ تغییرهای بزرگ را، هموار نگه دارد و فضایی مطلوب‌تر برای فعالیت علمی،پژوهشی، فرهنگی و تربیتی بسازد.

 

الحمدلله با همکاری خبرگزاری حوزه، پویش"اگر من جای مدیر جامعه‌الزهرا علیهاسلام، بودم" هم‌زمان با آغاز مدیریت دکتر سیّده زهره برقعی، در تاریخ 12خرداد 1400 رقم خورد. سرکار خانم دکتر برقعی، به عنوان نخستین مدیر بانو در سطح نهادهای عالی حوزوی با استقبال از این پویش، ضمن تقدیر از بنیان‌گذاران و مدیران پیشین مجموعه، این حرکت را راهی ارزشمند برای دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقاد همه مخاطبان اعلام کردند.
در فاز نخست این پویش تمامی نظرات بدون کلمه‌ای حذف و اضافه، بررسی و دسته‌بندی شد. هم اکنون در آستانه سال تحصیلی جدید1400-1401، فاز دوم این پویش با عنوان " به وقت مطالبه‌گری مسئولانه"  از تاریخ 22شهریور تا 22مهر 1400رقم خواهد خورد تا همه اعضای بزرگ خانواده جامعه‌الزهرا علیهاسلام، درخواست‌ها و مطالبه‌های خود را ارائه دهند.

در این پویش بزرگ، از صاحبان ایده‌ها، نظرات و پیشنهادهای برتر، با اهدای هدیه‌ای ارزشمند، تقدیر خواهد شد.


برای سهولت درج نظرات ارزشمندتان، لینک‌های اختصاصی، با توجه به نوع مخاطب، تدارک دیده شده است تا در فضایی مناسب، این حرکت آرام و پر ثمر، جریان داشته باشد.

لینک ورود طلاب محترم  https://survey.porsline.ir/s/ I7Pf2zp
لینک ورود کارکنان محترم جامعه‌الزهراعلیهاالسلام  https://survey.porsline.ir/s/8zQ2NaK
لینک ورود اساتید محترم  https://survey.porsline.ir/s/ZhNndkw
لینک ورود مبلغان محترم  https://survey.porsline.ir/s/UqNE4aV
لینک ورود شرکت کنندگان معزز فوق برنامه‌های جامعه‌الزهراعلیهاالسلام https://survey.porsline.ir/s/dxDvISU
لینک ورود اعضای معزز مجتمع ورزشی شهیده سیّاری  https://survey.porsline.ir/s/Qo1xkdc

در ضمن آیدی سلام مدیر salammodier@  نیز در پیامرسان ایتا به صورت دائمی، پذیرای نظرات، پیشنهادها و انتقادهای کاربران خواهد بود. لازم به ذکر است ارائه نظرات کاملاً محرمانه بوده و قابل رؤیت نخواهد بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر